Lepas Zohor saya zzzzz..
Pukul 3 petang camtu Mama kejut ajak pegi beraya rumah Mak Long kat Gunung Semanggol.
Rutin raya lah kot, memang tuju rumah Mak Long je la pun.
Takde arah dah nak tuju mana pun, dulu Tok ada boleh la melepak dulu rumah Tok pastu baru pi rumah Mak Long.
La ni memang tuju rumah Mak Long je lah.

Sampai sampai salam apa semua terus terjah makanan.
Macam macam ada. BBQ ayam, bihun sup ayam, rendang ayam, serunding, ketupat, lemang dan kuih muih segala lah.

C360_2014-10-05-15-17-43-643

Lepas makan baru cam teringat lorhh saya tak salam raya lagi dengan Encik Z.
So terus je lah salam dan dan tu.
Mintak ampun zahir batin kakanda atas semua salah silap adinda ya..
0 – 0 kita??

C360_2014-10-05-15-46-37-725

C360_2014-10-05-15-47-01-151

C360_2014-10-05-15-52-33-803

C360_2014-10-05-15-53-19-985 : : duit raya takde ke bang? duit raya? no. takde. tskk : :

: : emak saudara sepupu sepapat : :

: : dah jom undur diri : :

: : TQ Mak Long & Kak Watie jamu makan sedap sedap : :

Drop Mama & Cici kat rumah, pastu terus berdesup ke kedai buku.
Yaya ada nak cari barang sekolah ia.
Saya beli buku Menunggumu di Pintu Syurga ni.
Sedih baca luahan perasaan Linda Rafar tentang arwah anak beliau, Memen.
Tik tik tik air mata menitis huhu.

kasyer : : singgah kasyer pekena black mountain, ABC & laici kang telur. dappp dappp : :

C360_2014-10-05-18-54-45-307 : : gambar dah macam dalam jerebu apa hal??? ini semua salah camera 360! pffttt : :