The Paddock, Bukit Fraser

Destinasi pertama kami adalah The Paddock.
Mau bikin apa kami ke sini? Ya.. mau naik kuda.
Mama takde masa ni sebab duduk dalam kereta, tunggu Ocah ketiduran.
Masa ni pulak la awak nak tidur kan Ocah? Biasa dia tuu..

DSC_0233

DSC_0239

DSC_0245

DSC_0184 : : Waktu operasi The Paddock : :

DSC_0181 : : Bayaran menunggang : :

DSC_0182 : : Cici yang sokmo berkepit dengan Ayah nya : :

DSC_0183 : : Kaklong beli tiket : :

Masa ni saya cek handbag nak ambik duit tetengok eh wristlet saya sudah hilang!
Aaaaaa… cuak la apa lagi!
Tapi tenangkan hati dulu, Encik Z kata ada tu tertinggal kat banglo tu.
Takpe sat sat lagi balik cek.

Orang tak ramai masa ni so sekejapan dah boleh naik kudanya.
Yaya naik sorang. Caca naik sorang.
Cici naik dengan Encik Z.
Maamar? Dia pulak ketiduran. Ginilah kalau jalan bawak bebudak, timing memang nak kena ejas ikut waktu tidur depa.

Kuda ni buat satu pusingan je pon.
Tapi sokayy lah bagi bebudak merasa.

DSC_0185

DSC_0187

DSC_0190

DSC_0195

DSC_0199

DSC_0200

DSC_0202

DSC_0203

DSC_0208 : : Cici yang langsung taknak lepas tangan Ayah nya : :

DSC_0209 : : Maamar tidur. Rugi awak tak naik kuda tau Amar : :

DSC_0210 : : Next, ke mana kita Kakak? : :

One thought on “The Paddock, Bukit Fraser

Comments are closed.