Saya nak pergi Bandung dah….

sorry korang.
saya dah mungkir janji kata nak update cerita cuti-cuti siem reap saya tu.
sorry sangat-sangat.
saya kata nak update sebelum pergi bandung kan. huhu 🙁
saya memang takde masa sangat-sangat.
sorry k k k k k k ?
saya nak pergi bandung dah petang ni.
flight pukul 6.25.
hari ahad tengah hari insyaAllah saya dah ada balik kat KL.
doakan perjalanan saya yer.
pada yang dah kirim itu ini kat saya, insyaAllah saya akan cuba belikan.
kalau tak dapat tu, mahapkan lah hamba.
tah tah tih tih tuh tuh 😉

5 thoughts on “Saya nak pergi Bandung dah….

Comments are closed.