Sup & Popia Sedap di Restoran Hussin


: : popiah basah yang sedap. tak boleh beli satu. kena beli satu set yer : :


: : sup lidah dimakan dengan roti. wallahhh : :


: : rimas konon. tak payah nak rimas sangat laΒ Β :-[ : :

Restoran Hussin (Sup & Popia)

N0 9 Jalan Puah Jaya
Taman Setapak
Setapak, Kuala Lumpur

kedudukannya kat belakang Masjid Setapak, kat Jalan Genting Klang.
aku pun tak paham kenapa jadi Taman Setapak.
ke memang situ taman setapak eh?
dah la jalan puah jaya. mesti ramai ingat kat kampung puah ke kan.
nehi nehi nehi.
ah pandai-pandai lah korang carik.

Sup Ayam – RM4.50
Sup Kambing – RM5.50
Sup Lidah- RM7.00
Popia – RM1.20 set

Selamat menjamu selera!

20 thoughts on “Sup & Popia Sedap di Restoran Hussin

  1. kat aloq staq ada gak tempat heaven popia basah. popia jamal nama dia. dulu orang panggey popia mahkamah sebab dia port motor dia depan mahkamah tiap2 malam. la ni ada restoran dah.

    promote plak aku. serupa jamal tu sedara mara aku plak. kahkah.

  2. waaah ! sup and popia kat sini..memang sedap zaman berzaman. saya kecik2 dulu duk sini..rumah arwah atok nearby je. dulu kedai ni (dulu warung je) bawah jambatan yang buat flyover duke skrg tu…dr zaman bapak dia..sampai sekarang anak2 dia plak niaga. sup memang terbaek..hehe. tp dia bukak weekdays je..sobs πŸ™

  3. nampak sedap sup tuh..tgok kuahnya jer dah tahu cam sedap…kuahnya nampak keroh..best…ada sup tulang tak? πŸ˜€

  4. Gila lama punya ini cerita
    Tak pe, hujung tahun i tukar kerjaya dan tak satu opis, u tak payah nak rimas ke lemas ke ramas ke eh. (@)

    • heyyy lama2 pun i update. dari u? langsung apa pun takboleh.

      jadi ke u nak tukar kerjaya tu.
      i doakan u berjaya di awan biru.
      (sat g ada la orang speku ni kerja di awan biru kehkehkeh)

Comments are closed.