Ratu Ular Malaysia

ok ini entry pasal ratu ular malaysia yang aku ceritakan di entry sebelum ini (BM sangat ayat koo)
aku memang tak penah tau kot pasal ratu ular malaysia ni.
so bila nampak poster kat luar, nengok kemain lawa ratu ular tu, terus cakap dengan encik z nak masuk tengok.

masuk sini tak payah beli token.
tapi bayar terus kat kaunter ular ni ha.
so bayau. tunggu q. pastu masuk.
sebab aku masuk agak lambat, maka nya dah ke belakang sikit la aku ni.

persembahan ular pun dimulakan.
memula dia buat aksi cium ular.
tak dibenarkan snap gambar sebab takut ular tu terkejut kang, lepas cium dibaham plak si ratu ular ni kang.
tak pasal aku kena saman kan.
so tengok dan simpan memori di dalam dada je lah.

simpan ular yang dicium, bawak keluar ular lain plak.
berdesir desir ular ni nak melepaskan diri.

aaaaaaaaaaaaa…..
ular terbang!!!
takuitttt…
aku dah peluk kuat kuat yaya takut kang ular tu terbang kat yaya naya jer.

aksi memasukkan kepala ular ke dalam mulut.
ada orang tanya apa rasanya?
dia jawab ‘masin’
euwwww euwwww…

habis persembahan, aku sentuh bahu dia.
kata nak bergambar bersama.
ramah je dia melayan.
dan memang lawa budaknya.
kalau apply jadi pramugari ni mesti lepas ni. #tibatiba
dia dah kawin, ada anak 2 orang okk..

hasil meng google, nama beliau adalah puteri nur ariyani saiful yazan.
kalau korang rasa salah, sila betulkan yer.
mana la tau ada 4,5 orang ratu ular kat malaysia ni kannn…

9 thoughts on “Ratu Ular Malaysia

Comments are closed.