Two Years & Counting ….

hari ni hari ulangtahun perkahwinan saya yang ke 2.
ini bermakna dah 2 tahun dah saya hidup dengan seorang lelaki yang bernama Encik Z bukan nama sebenar.

mungkin bagi setengah orang, alahai.. baru 2 tahun.
tapi ntah la, bagi saya macam rasa dah lama benar kenal dengan dia.

apa apa pun, alhamdulillah untuk segala suka duka dalam masa 2 tahun ni.
saya gembira. dan insyaAllah saya bahagia.

selamat ulang tahun sayang!

15 thoughts on “Two Years & Counting ….

  1. selamat ulang tahun sis..
    baru nak wish td, sebab annivesary sis sama dgn besday waiz.
    waiz pon genap 2 tahun hari ni:)

    semoga terus berbahgia yer..

  2. Selamat Ulang Tahun utk Mya dan Encik Z bkan nama sebenar. Hihi.
    Nati saya pula menyusul seminggu lagi utk memasuki tahun ke3. Hihi.
    Eh. Tadi da wish kat FB. Saja wish kat sini lagi. Hihi.

  3. Tahniah..tahniah.

    2 tahun tak lama? sape cakap…730 hari tu.
    kalau tak elok-elok, jangankan 100 hari…50 hari pun belum tentu tau.

    Semoga berbahagia selalu sehingga beribu-ribu-ribu hari mendatang 🙂

  4. happy anniversary mya & en z..
    semogoa jodoh kalian berpanjangan hingga ke akhir hayat.
    cepat2 timang anak yer. yaya nak adik tuh.. *jgn marah tau mya*

Comments are closed.