Yaya on MMS

hari sabtu mama MMS gambar gambar ni.
mama dengan yaya pergi library sebab nak pulangkan buku.
tetengok ada pertandingan mewarna.
so yaya pun masuk je lah sebab terbuka untuk semua kanak-kanak yang ada.

tapi tak menang pun mama kata.
takpela, cuba suka-suka eh yaya?

kenapa aku macam tak pernah tau pun yaya ada baju purple ni hmm..
ni mesti apak dia yang belikan nih.. :-S

14 thoughts on “Yaya on MMS

    • hari hari pun rindu yang…
      sib baik minggu ni balik taiping lagi mau raya..
      blh jumpa lagi melepas rindu 🙂

Comments are closed.