Bila Diri DiSayangi (Amboiiiihh…)

hari tu cam biasalah aku menjalankan tugas tugas rasmi aku untuk hantar dan collect surat ke office orang atasan.
tetiba tak semena kak shida tarik tangan aku.
kaget aku dibuatnya. aku ada buat salah ke? dia mau maki aku ke.
ditarik plak dalam satu bilik kecik.
pastu tetiba dia keluarkan satu balang yang penuh dengan coklat.

“akak tau maya suka coklat reese ni kan?”

“eh mana akak tau?”

“akak tau la dulu masa kat myclear kan maya makan banyak coklat ni. maya suka kan.?”

“suka suka”

“hah nak amik. tengok coklat ni akak teringat kat maya”

dan lagu bila diri disayangi oleh ukays pun berkumandang di udara.
tak sebak kau bila orang ingat apa yang kau suka?

so pada kawan-kawan yang ke langkawi, selain coklat bounty, saya juga suka coklat reese ini tau.
maka nya kalau korang menyayangi ku, belilah barang sebungkus 2 untuk ku ek. *melampau kan ko normaya.

ok dah tu jer.
nak sambung nyanyi lagu bila diri disayangi.
lalalalala…

18 thoughts on “Bila Diri DiSayangi (Amboiiiihh…)

Comments are closed.