Jus Tebu Singapore yang sedappp..

bila masa dah time, aku pun nak gerak la balik ke van.
tiba tiba ternampak jus tebu singapore nie terus cam eh nak nak nak.
apa ke special sangat ini jus tebu singapore?

ok sumpah sedap!
rasa tebu (of course la ) di campur lemon. dan ada jelly di dalam.
memang aku tak pelawa encik z pun.
aku slurpp slurpp seorang diri.
so korang kalau gi bali, terjumpa jus tebu singapore sila lah mencoba ya…

12 thoughts on “Jus Tebu Singapore yang sedappp..

  1. hoh kak maya ni sajer nak bikin tekak sy huru hara tau…!adoyaiiii…lagi 5 jam nak berbuka nih…

Comments are closed.