The National Palace Museum

hari ke 5 di taiwan.
aku ngan ernie ke the national palace museum.
dah namanya pun museum, haruslah ko paham paham sendiri apa ada dalam ni kan..
tapi yang bestnya aku ngan ernie tak masuk dalam pun.
kitorang bergambar je kat luar nie.. ekekke ngelat sangat kan..

aterrr nak masuk dalam mahal oii kena bayar.
lagi pun ayu ada cakap gak taknak masuk pun takpe.
sebab takde apa yang penting dan menarik tertarik nak tengok pun.
so bergambar sajalah kita yer yeop..


: : tayang kasut ke hapa? : :


: : merah ada ong jugak : :


: : rambut cam harammm sebab tak sumbat masuk dalam serkup : :


: : menuju puncak : :


: : cam stylo je kan pose kaki kepit gitu. mekasih ayu sebab bagi idea : :


: : berlatarbelakangkan rekabentuk muzium yang unik : :


: : silk palace ni tak silap aku adalah restaurant : :


: : cam obor api : :


: : tak tau siapa. main bedal je bergambar : :


: : nak jugak memanjat : :


: : nampak tak singa kiri kanan? : :


: : kat depan muzium : :


: : entrance the national palace museum : :

syok jugak tak payah taip banyak banyak kan?
senang kerja acik.
baru perasan semua gambar pun seorang diri.
katanya jalan berdua. ko snap aku, aku snap gambar ko.
gitu konsepnya….

8 thoughts on “The National Palace Museum

  1. hhahahhahahaaa sampai skrg ko tk tepilih gambo yg aku shoot kt window on china.. hah gara2 nk lawa sgt.. mootif terus skip citer ahhahahahaaa

Comments are closed.