Shopping at Zhong Xiou Road

usai dinner bye bye ngan datuk n datin, ayu bawak kitorang gi zhong xiou road.
dengan satu impian, satu tujuan.
mau mencari boot yang bersesuaian.
aku kan dok memekak mekak dari KL lagi nak cari boot nak cari boot.
semedang takde saiz. kata kaki gajah.
so ke sana lah kita.
sesambil tu harus stop stop bergambar gitu.
memang terima kasih sangat kat ayu sebab snap gambar yang lawa lawa.
masa ini gerimis sudah mengundang.
tu yang terpaksa bukak payung tu.


: : mengagum dengan sakura : :


: : spoil betul la beg kamera tu. heh : :


: : saya yang gembira : :


: : kasut yang memurah : :

boot kat sini memang murah murah tau.
kasut lain aku taktau sebab memang fokus kat boot jer.
tapi malangnya tatap tak der saiz untuk kaki gajah aku nie.
adoiyaiii tensi tensi…

currency kat sini agak senang la kalau ko nak kira.
390NTD lebih kurang cam RM40 la.
ko kena lebih lebihkan sikit tang NTD. cam BAHT jugak.
takde pening sangat ko nak convert.
kalau DONG ngan RUPIAH memang berpinauuu bijik mata nak convertnya.
aterrr ratus ratus ribu bagai.


: : tak beli boot, tapi sudah terjebak beli sehelai tshirt NTD190 : :

ok yok pulang. esok aku ngan ernie wajib mau jalan jalan.
jom dapatkan rehat yang secukupnya.

14 thoughts on “Shopping at Zhong Xiou Road

  1. waduhhhhh….. cantiknyer boot tu sis… murahh sesangat..
    asal xbelikan shrek punyer 1??.. t claim.. rm40 mne nk dpt boot cecantik cenggitu..
    kalo g lagi nk kirim yer.. size 4..kaki cinderella.. bukan kaki shrek.. muahahaha

  2. kat Seoul, Dondaemun dan Namdaemun, masa aku ikut Intan nak cari boot, Harga satu boot biasa dlm RM50, boot kulit dlm RM100, sama gak, size 6 ke atas susah nak jumpa,,, paling besar size 5,,, kalau ada size 6 kira nasib baik sesangat la tu

Comments are closed.