Malacca River Cruise

cuaca molek jadi mari kita naik malacca river cruise.
dulu penah datang sini nak naik. lama duluuuuuu… tapi hari hujan.
tu yang tak dapat naik.
makanya di hari ini tercapailah sudah impian mau naik malacca river cruise ini.
q boleh tahan panjang tapi berkat kesabaran, insyaAllah segala impian akan tercapai. ewah..

memula yaya ok lagi amik gambar.
ayahnya dok la terpanggil panggil nak snap gambar.
tapi lama lama yaya naik hantuuu sudahh..

ayah nie asyik amik gambar je. ya penat lah…

he he he…


: : wajah porque kesayangan hamba : :


: : wajah somel kesayangan hamba jua : :


: : yaya sudah menjeling : :


: : kita ditakdirkan jatuh cinta : : *pangggggggggggg

dipendekkan cerita (asyik dipendekkan cerita je kan), tamatlah sudah pengembaraan menaiki malacca river cruise yang memakan masa 45 minit ini.

pastu lepak lepak jap pekena aiskrim.
tapi awat la aku cam bersedih jer.
macam kena paksa makan aiskrim saja. apakaa…

stesen monorail hang jebat katup masa nie.
tengah dalam maintenance katanya.
kalau tak boleh gak la naik.
takpe la lain tahun kita datang melaka kita try naik yo…

8 thoughts on “Malacca River Cruise

Comments are closed.