Bermain Ombak di Pinggiran Pantai

ewah… tajuk tak boleh bla kan.. poyo benau rasanya.
pepagi alam tu udah kejutkan yaya bangun.
lalu bawak dia mandi laut.
tak lama kemudian baru caca datang join venture.

si caca nie nampak je cam gangster paradise, tapi bila sekali ombak kuat terus memekik mekik ketakutan. chaitt…

dalam sejam gitu jer kot rasanya kat tepi pantai nie.
pastu naik bilik ber breakfast yang ditapau oleh encik z.
siap siap kemudian check out.
*abaikan bilik yang bersepah itu.

ini ler tangga tinggi yang aku maksudkan itu.
dah la tinggi, curam plak tu…
mesti abang long memaki dalam hati sebab dia kena turun naik amik air panas untuk buat susu si caca.

siap siap mau gerak ke rumah maklang.
kemudian terus zassss ke bandaraya melaka sinun.

10 thoughts on “Bermain Ombak di Pinggiran Pantai

  1. bercanda dipasiran pantai,
    ………..(sambung lirik lagu itew)
    hahahahahha…

    rasa nyaman ja bila nampak pantai,
    tenang jiwa ini kan,
    hihihihi

Comments are closed.