Ole Ole Oye Oye

tetiba minggu lepas janet email.
katanya nina ada bagi samting suruh pass kat aku.
harus aku tergediks nak tau apa ke bendanya.

janet kata nina baru bercuti ke bali sana.
so dia sudah beli ole ole sama aku.
wah.. syiokk kamu berjalan sakan yer..
hari tu baru pi singapore kan?

so ole ole pun bertukar tangan.
dia bagi aku beg kaler pink. lawa!
bila apa apa transform kaler pink harus pun aku kata cantik he he..
tq nina.. susah-susah jer.. 🙂

sekalian dengan ole ole tu, tetiba ada bedsheet gak.
janet kata hadiah kahwin aku. kannn….
walaupun udah setahun noks mak nikah.
takpe, aku anggap itu hadiah anniversary aku.

yer anak-anak.. 5/12 hari tu setahun sudah ku menunggu dirimu, akhirnya kau menjadi milikku. ek eh.. tetiba salem enterframe.
yer yer. 5/12 first anniversary aku ngan encik z.
tu later later kita stori mori yerk…

10 thoughts on “Ole Ole Oye Oye

  1. Maya,

    baru dpt baca post ni..hehe.. kita bg ole2 tu sbb hr tu weddg awk kita blm bg apa2.. jd tu kira pukul rata la… aci? hahaa

Comments are closed.