Nasi Ayam Gemas Mustafah

dari nilai. on GPS. rancangnya memang nak gi makan kat lima dulang cafe tuh.
nama restoran cam best je kan..
set GPS. katanya 10km jer. jer kata nya.
tapi ujung ujung ntah mana jalan dibawaknya.
dari 10km santak membawak ke 30km.. apakah…???
rupanya dah sampai ke semenyih uolls..  choiiiii…

ok tu takper lagi.. tapi bayang lima dulang cafe tu pun tak nampak.
katanya you reach your destination.
tapi depan kitorang ialah tesco. *&^%$$%^&&&**
dah roboh gamaknya lima dulang cafe tu. heh.

nampak restoran nasi ayam gemas mustafah.
so makan sini sudah. sebab memasing pun sudah naik hantoo.
dengan caca dok meragam ngantuk. lempang nak?

dipendekkan cerita. order order order.
aku amik air mata kucing. wuihh best.. lazat dan nyaman.

semua pun pakat pakat order nasi ayam.
dah nama restoran pun nasi ayam kan.
harus nasi ayam yang special.
tapi bila dah makan, ermmm… biasa jer kot nasi ayamnya.
takde la sedap sangat kot. boleh boleh telan laaa…

order kerabu mangga jugak.
cam membazir sebab tak habis.
adil tak makan. encik z cuit sikit.
kaklong pun kata tak best.
aah tak best la… ermmm… kerabu mangga nasi ayam bukit bintang tu jugak terbaik hoh.

habis makan, terus gerak piulang.
ingat nak lelap mata jap, tapi tak boleh.
sebab apa tak boleh tau.
si caca dok kentut tak henti henti dalam kereta.
setiap 15 minit dok kentut.
mula aku ingat dia berak. tapi tak. memang kentut.

kalau kentut tak bau takpe gak.
ini kentut bau yaaaaa hamponnn….
mengalahkan orang tua okkk… busuk bau taik…
semorang dalam kereta tak tahan.
bila kita sound sound dia, boleh dia kata ‘nah nah nah amik kentut caca nie’
sambil tunjuk tunjuk bontot dia.

harap muka je comel.  tapi kentut merata. busuk plak tu.
awass lo caca..

12 thoughts on “Nasi Ayam Gemas Mustafah

  1. hahahaahaha…
    caca leh joint family guer kak.
    semua pakat kentut tak hagak2…
    tomeii la budak caca tu kan..
    nnt sampai becau org igt dia kaki kentut.
    (eh mcm ai je?tak,kan?takkk) 🙂

Comments are closed.