Mandi Bunga Kita

balik dari royale chulan hari tu, aku hangkut balik 2 jambang bunga perhiasan.
eh ada ke jambang. jambak lah. heee…
tapi nak kata jambak pun bukan jambak sangat.
alah bunga hiasan yang selalu letak atas meja meja VIP tu lah.
tapi bunga nie tak variety dan tak wangi sangat.
warna pun semua warna putih.

tapi tak kira. aku amik gak bawak balik.
tujuan nya cuma lah satu. menuju puncak. ek eh…
nak mandi bunga la uolls..
tak dapat mandi bunga kat spa.
mandi bunga kayak gini pun jadik lah…

so sampai rumah carik carik bunga tu semua.
taruk dalam baldi. campurkan dengan haruman white musk bodyshop.
aterrr rumah takde bath tub, dalam baldi pun dalam baldi lah.
campur semua kocak kocak. so mandi.
eieueuueueu pastu feel feel dalam filem. eheh eheh.

lepas wangi wangi, terus ajak encik z masuk tidur.
dia jawab ‘tidurlah dulu. saya nak sidai kain nie’
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…… zzzzzzzzzzzzzzzz…..

P/S : aku buat nie saja suka-suka tau.
jangan plak ko kata aku nie mandi bunga nak buang sial bagai yer…

6 thoughts on “Mandi Bunga Kita

  1. ahahhahhha… gelak guling2 atas lantai kat opis nih baca entry ko yg last tu… budget bole “aserehe” tapi sang suami plak boley jawab “saya nak sidai kain” gagagaggagga…

    kalo aku, harus hukumnya kain tuh aku buang ke bawah… hehehehhe

  2. hahahahha…lawak ok ….. takpe2…lepas ni mandi bunga lagi .. tapi pastikan kain baju sudah disidai terlebih dahulu … hahahahahhaha

Comments are closed.