Asal Nak Balik Je Nangis

sampai sampai jer kat rumah kaklong, terus caca terjah.
mommy bawak tak lego caca?’
bagi kat dia, terus tak menyabar bukak lalu ditebarkan segala mak nenek lego itu.
dan pastu mula lah dok create buat macam-macam.
rumah tinggi mommy la, car opah la, sekolah kakak lah.
soooo kiyutt….

bila tak reti, terus paksa paksa suh aku buatkan.
sib baik ada gambar kat bekas lego tu, so gigih la aku buat bentuk gitu gini.

pastu siap satu. ibu, ibu… ini owang.. <<– bagitau ibu dia.
kengdian paksa paksa lagi buat ulat lah, buaya lah, gajah la.
layannnn….

tadi dia gembira. tiba-tiba menangis berguling.
magis bukan?
dia meroyan sebab aku kata aku nak balik.
‘mommy jangan balik. ayah jangan balik. duduk sini’
(*#%^**&*()(&%^$$

last last pujuk, kita gi makan dulu.
walhal aku dah kenyang mentekadarah bihun sup ngan laksa kat pantai dalam tadi kan.
tapi ngenangkan anak saudara, pegi lah jugak makan.
aku minum je tau…

ok dah tu jer.
(tak reti lagi nak habiskan cerita. heh)

6 thoughts on “Asal Nak Balik Je Nangis

Comments are closed.