Telur Ikan Bijik Bijik

semalam lunch kat kupang.
kat stall nasi kandar aku nampak ada telur ikan bijik bijik.
dia bukan cam telur ikan biasa tu.
tapi yang ada bijik macam telur katak tu.

dulu kekecik mama selalu gak masak kayak gini.
tapi dah lama sangat oh mama tak masak.
so bila nampak telur ikan bijik bijik nie semalam, terus menggelitis.
tak fikir panjang dah.

nasi separuh. udang sambal seketul. telur ikan bijik bijik.
telur ikan bukan bijik bijik. cili hijau. kuah campur.  RM9.

lepas suapan pertama, terus aku orgasma.
bukan berganda. tapi kuasa 3. gagagaga…
setapppp oh…..

18 thoughts on “Telur Ikan Bijik Bijik

    • akak cam tak penah je lagi makan telur ikan masak sambal tumis.
      selalu pun kari kari kari hehe

    • dah ikan mayong plak.. lagi fening akak..
      tp tak kisah lah apa namanya yer. yang penting setapp

  1. Tu telur ikan duri. Kita pun suka. Susah woo nak jumpa. Masa ngandung anak sulung, ngidam tak dapat 🙁
    Kalo beli kat pasar dedolu, seketul kecik jer 5 hengget! Mak kita masak gulai cili api. Fuhhh terangkat!!

Comments are closed.