Janda. Hebat Ke?

apasal eh orang suka amik kesempatan atas perkataan ‘janda’?
ko tengok kopi janda nie. kopi janda, sehebat namanya.
katanya…..

asal eh… kalau janda tu kategori hebat ke?
atas alasan apa ko kata janda tu hebat? habaq mai kat aku sikit.
adakah sebab janda itu berdikari selepas diceraikan suami. begitu ke?

pastu kan, jarang nauuu imej yang molek diberi pada janda.
selalu pun mesti cam buruk-buruk. why why tell me why???

ko ingat zaman sekarang macam zaman dulu meh?
asal kena cerai je, pompuan je la semedang salah.
pompuan je la menggatal, pompuan je menggediks..
walhal sebenarnya onar si suami.

bagi aku, lebih baik ko jadi janda dari ko berlaki, tapi dok makan hati berulam jantung. tak guna ko nak pertahankan rumah tangga yang dah hujung tanduk semata-mata sebab takut gelaran janda.

tolonglah… stop la asyik guna perkataan janda sebab nak lariskan produk la.
nak tarik perhatian orang la.
rasa perkataan janda tu cam murah nauuu..

pernah dengar kan orang kata ‘kurang kurang kahwin dengan janda, memang dah tau dia tu janda. tapi kahwin dengan anak dara, confirmkah dia itu dara?’ wuwuwwuuuu..

30 thoughts on “Janda. Hebat Ke?

    • takde la, kadang2 pelik dgn manusia nie.
      suka sgt perkotak katikkan gelaran janda tu.. erm…

  1. nothing but agreed! masih ada org yg skeptical terhadap janda… aicehhh… pooooodaaaa… mcm lelaki bagus nau! kalo dah perangai cam lakhanat, x kan bini nak tunggu…

  2. setuju ayat kak mya yang last tu “tapi kahwin dengan anak dara, confirmkah dia itu dara?”
    yes amat setujuk sekali. skrg pompuan ni tak leh nak beza ada dara ke tak ada. macam kebanyakkan nya dah hancuss sajork..

Comments are closed.