Dulu Lain Sekarang Lain

suci murni tak muka i?
tehehehe…

kekdahnya aku kena isi satu borang nie.
kena jugak letak gambar berukuran paspot.
so cari punya cari. jumpa CD kecik. yang mengandungi gambar di atas.

masa nie amik gambar nak buat paspot. so kekira 4 tahun yang lampau jugak la.
licin mulus je kulit muka aku kan.. ke sebab tokey kedai tu edit ek? nyehh..
tapi yang pasti kulit muka sekarang dengan dulu memang jauh berbeda.

sekarang banyak parut marut dan jerawat pun amat berleluasa.
*nangisss…

lagi satu dedulu aku suka threading kening nipis-nipis.
rujuk gambar di atas. very the nipis kan.. tapi sekarang tidak lagi.
kang sesilap pasni dah tak boleh threading dah. tsktsktsk…

P/S : entry lata kijang bersambung yerh.. insyaAllah minggu nie aku setelkan 🙂

8 thoughts on “Dulu Lain Sekarang Lain

  1. Gambar tak mungkin tipu… Kene terima seadanya itu lah diri kita pada waktu itu… Kalo nak ubah waktu, kene panggil doraemon… Hihihi

Comments are closed.