Ke Festival Bunga & Taman

masih di hari yang sama aku gi maybanktreats fair dan C & K ittew.
dari midvalley terus zass ke putrajaya sana.
mau ke pesta flora la uolls apa laie…
nie kali ke 2 aku gi. last year gi dengan ernie.
memula gi majlis pertunangan nida, kengdian terus ke pesta flora 🙂

dulu gi siang, ini kali aku gi malam.
hujan merintik masa nie. so tak dapat nak pose pose sangat dengan bunga. heh.
gambar je banyak. layan je la. nanti aku selit menceceh ceceh ek.


: : semangat 1 malaysia : :

nie indoor semua.


: : sangkar : :


: : burung : :


: : yang aku tersipu-sipu bergambar dengan patung nie apa kes? dusshhh : :


: : sedang mengagum : :


: : masih semangat 1 malaysia : :


: : berlatarbelakangkan buah-buahan yang dihias flora : :

dah puas menawaf indoor tu, keluar la balik.
hujan masih merintik u.
aku dah tak rupa orang dah. berlengas berlekit segala.
rambut pun dah bengkang bengkok.
oh, sebut pasal rambut, aku nak potonggg potonggg potonggg..
tengok la sebelum raya nanti ker.. hmm..
sebab dah tak tentu arah dah la rambut aku..


: : gadis desa di tepi pangkin. wahh gadis ke? panggggg : :

pastu standard la kalau ada pesta pesta kayak gini, mesti ada pameran jualan sama kan.
ada banyakkkk gerai yang jual batik lawa-lawa u…
orgasma aku dibuatnya.
kalau aku datang dengan kengkawan, harus aku sambar raggae barang selai dua.
tapi aterrr datang dengan encik z kan..
koserrr la nak dengar dia bebel mekak-mekak kalau aku beli.


: : mengagum dengan tumbuhan buah berbulu merah : :

penat berjalan, stop kejap kat tepian pantai ni.
tepian pantai kata ko normaya. hihi…
tapi lawa la diorang decorate tempat nie.
siap ada underneath pokok kelapak lagi.
i loike…

satu-satunya gambar bersama suami porque ku..
tapi apasal macam aku syiok sendiri renyih.
walhal encik z sok serius. heh.

gambar nie blur tapi nak letak jugak sebab adalah unik.
jalan raya di belakang. jambatan di depan.

ada pun satu gambar dengan bunga-bungaan…

eh ada lagi sekeping gambar kami laki bini.
self taken lalu muka menjadi sebesar lori.

dengar ada orang nyanyi-nyanyi kat khemah seberang jalan sana, so kami pun menapak ler ke situ.
rosma AF tengah nyanyi. uiiiiii kurusnya diaaaa…
mesti diet gegila nie.. dan dia adalah comel juga…

lepas rosma nyanyi, ada satu grup budak-budak nie dok joget hip hop.
layan gak laaa…

dah habis show nyanyi nyanyi segala, habis la acaranya.
dipasang lampu yang warna warni.
dan kami laki bini pun pulang.
(kes dah tak koser nak menaip)

so korang-korang, sila la bawak anak-anak ke pesta flora nie yer.
dijamin anak-anak anda pasti suka gembira dan mengkagum.
pesta flora nie sampai 18 julai nani yer. dibuka dari 9 pagi hingga 10 malam.

selamat berflora uolls!!! 🙂

8 thoughts on “Ke Festival Bunga & Taman

  1. masih lom berkesempatan nak pegi..walaupun duduknya 100 punya kangkang kera dari tempat kejadian..nak gie hari last bru ada sale..hehehe

      • ado..tp hari last ler..biasanya time memalam sket..sbb dorang nk abehkan stok..lg satu dorang kalau leh tak mau bawak balik penuh kan lori jer katanya..last year pegi hri last..dapat orchid rega murah…berbaloi2..tapi kene pandai goda la..harga orchid rm80 last dapat rm25 jer..sukerrr! hehehe

  2. agaknya kalo kami ajak laki pergi situ harus ditazkirahnya kami “tanaman kat rumah pun tak terbela, ada hati nak tgk tanaman2 lain??”

    hahaha.. kami agak lah kan.. hiks..

    Tapi kalo ajak pegi tgk gadget2 rumah ke komputer ke harus melaju je dia.. 😀

    • standard la tu kena tazkirah dgn suami.
      tapi kalau isteri lak nak tazkirah suami leh tak?

Comments are closed.