Beli Cardigan, Percuma Shawl

posto yang dinanti-nanti…..
tapi masa receive tu agak confuse sebab datangnya dari kelantan u.
taktau plak tokey nya ada di kelantan sana.

benarnya aku shopping online..
tetiba cam terjebak lak shopping online.
syiok gak eh…

aku beli Cropped Shoulder Puff Drape Cardigan.
pastu dapat free shawl. suker sukerrr..

aku beli dari SINI.
gegara baca kat blog zie la nie.
terus terpesona gitu. takyah sesusah.
transfer duit dan tunggu je barangan sampai.

si tokey siap letak sekali katalog avon.
tapi aku tak habis belek lagi. kang mau ada terjebak lagi beli itu ini.

cam biasa lah, bila aku dah pakai cardigan tu, aku menciwi kat sini eh..
ala ciwi lite-lite je.. takde sampai ke tahap riak pun.. no worries :p

8 thoughts on “Beli Cardigan, Percuma Shawl

  1. salam kak mya..
    kak tlg cepat sikit menciwi dgn cardigan tu kak..
    kalau santekk..orang nak sambar jg kak..
    sile cepat sket kak..heheheh.
    maceh kakak.. 🙂

  2. dni lambat datang! sorry… huhu… baru balik dari KL.. thanks tau wat entry ni. terharu betul dni.. ^___^ harap2 cardi & shawl tu elok2 je. risau gak dni kalau-kalau ada yang rosak ke.. cheers! 😉

Comments are closed.