All That She Wants…

ini cerita hari khamis.
aku dengan kaktin sudah ke the mall sana sebab kaktin sudah mendapat amanat dari officemate beliau. untuk membeli digital kamera waterproof.
so pegi.

kami berdua saja sebab hadekhayam sudah MIA.
taktau mana pegi. tapi aku perchaya dia selamat-selamat saja.
tidak dicolek maupun dirampok.

sementara kaktin dok berbasa basi dengan si penjual, aku plak dok terkagum-kagum dengan segala tv yang ada di sini.
bila lah aku nak merasa pakai tv tv besar kurus kayak gini eh…
berpijak di bumi yang nyata lorr..

tengah melayan tv, terdengar plak lagu all that she wants.
oldskul oh lagu nie. masa form 2 ke form 3 tak silap aku.
so layan sambil aku hangguk hangguk kepala sensorang.

She leads a lonely life

All that she wants is another baby
She’s gone tomorrow boy
All that she wants is another baby

She’s going to get you

dah habis selesai urusan jual beli, kami terus ke starbucks.
sebab memasing rasa mengenyang namo makan.
so up beli ice blended jer. kaktin banjer.

kaktin nie memang baik oh. jangan risau.. dia belanja aku nie bukan belanja kosong. dia baik. memang baik. baik ada makna turrrrrrrrr…
jangan marah kaktin. nanti aku bayar royalti kat ko ek…

tapi kalau sampai ko terpaksa berkorban sebab nak jadi kawan aku, aku rasa tak patut la kak. aku ini bukan siapa-siapa.
bukan superwoman mau pun wonderwoman.
aku cuma blogger woman. ok tak kelakar..

teruskan…

dari starbucks, kaktin mau membeli blazer.
memang dah di aim la kot sebab melaju je pegi kat tempat penjualan.
tak sampai 5 minit dia try, zapp zuss zasss zasss terus bayar.
shopping terpantas pernah dilakukan beliau.

tapi sempat jugak la aku pose pose syiok sendiri depan cermin ajaib nie.
cermin ajaib kata ko normaya.
sebab aku rasa aku kelihatan lebih cantik daripada biasa di depan cermin nie. so terus jadi cermin ajaib (sila muntah sekarang)



lepas membeli belah blazer idaman kaktin, kami ke tingkat bawah pulak.
sebab mau mencari sarung kamera.
cena diorang ni jual kamera tapi takde sarung ek?
katanya sebab kamera tu waterproof so takde sarung.
kaitan please………???


aku taktau pulak gallo nie adalah jenama haibattt yang mahal.
tapi lengchai nie jual yang tipu punya. chaittt….

selepas itu kami pun pulang ke gagang. sekian.

15 thoughts on “All That She Wants…

  1. Aku ketelanjuran tido dow, tanya pada siapa yang ajak aku nonton bioskop malam sbelum tu, maka dia lah yang bertanggong jawab

  2. hakak….wow..nampak gojes la dalam persalinan..ceh..persalinan..belasah jer la..akak mmg nampak gojes dalam baju mcm tu..seksiteris la plak kan?

  3. besss ooo dpt beli kamera dkt org…
    walaupun org punyer…

    ammboiii puji melangit aihh kekekek tq tq adikku

  4. kenapakah kami nampak gambar atas hangpa pakai baju lain tapi kat bawah pakai baju lain??

Comments are closed.