Dinner Western Yang Sampoii

dulu sensorang, fikir tekak sendiri je lah nak makan apa kan.
nie dah berlaki, kena la fikir tekak laki sekali. eventhoooo…

tapi so far so good la. encik z nie takde la cerewet nak itu ini ke.
apa aku masak, apa aku hidangkan dia bedall je semua.

ada masa cam tak tau nak makan apa pun yer jugak.
cam terhapa ek. punya la banyak makanan kat malaysia nie, nak buat keputusan nak makan apa pun jadi payah nauu..

so di satu hari yang permai, dia kata mau makan hotdog sajork.
aku up la dengan roti 2 keping dan telur hancur.

DSCN9727

buat pertama kalinya menggunakan oven yang dihadiahkan oleh payiet & nikolas.
sian kitorang kan, takde tempat nak letak.
letak oven kat hall sudahnya uolls. nangisss
encik z bersungguh nak masak hotdog guna oven ni.
so layankan saja..

DSCN9728

dan akhirnya siap sedia! cicah dengan sos cili pun sodapp.. ;p
jemput makan anak-anak..

DSCN9730

10 thoughts on “Dinner Western Yang Sampoii

Comments are closed.