Santaian di Chawan

balik dari rakaman ewah ewah, payiet dengan aku zass ke restoran chawan. nak makan berat, rasa macam tak berapa nak lapar.
lalu mengorder makanan lite-lite sajorkk.

DSCN0156
: : roti bakarĀ : :

DSCN0157
: : keropok lekor : :

DSCN0159
: : kopi yang setappp tappp : :

sambil makan, sambil borak dan buat kesimpulan pasal rakaman ewah ewah itu. sambil tengok gambar dalam kamera.

ok aku tau entry nie takde bermanfaat.
tapi sebab gambar memang dah ada dalam draft, so kasik update jugak laa..

ada sesiapa lagi yang tak tau restoran chawan kat mana?
berdekatan dengan bangsar village.
tak tau bangsar di mana? sila lah google. sekian.