PRU 14 : Cuti kemenangan

Cuti sempena kemenangan PH, hari Khamis tu kami keluar buat beberapa urusan.
Urusan nak cari peti ais baru. Peti ais lama tu kecil dan tak muat nak sumbat banyak benda. Kita survey lah dulu mengikut kemampuan. Tapi memula kita pergi makan dulu.


: : Kerabu mangga tersedap : :


: : Melihat-lihat peti ais di Sen Heng. Tapi tak beli terus : :

Tengok kat instagram ramai berkumpul kat belah luar arah Istana Negara sebab tunggu Tun M angkat sumpah sebagai Perdana Menteri, marilah kita menyibuk-nyibuk jugak lalu kat situ. Jalan sesak tapi seronoklah.  Benda yang bukan kau tengok hari-hari.

Lalu kat jalan menghala ke Sogo, nampak banner ni semua. Cakap dengan Yaya jomlah ambik gambar buat kenang-kenangan. Nanti lagi 5 tahun Yaya dah 19 tahun boleh tengok balik.


: : Bye DS Najib. Bye BN : :

Pastu pergi Lulu. Terserempak dengan Zura sekeluarga. Tengok anak perempuannya si Khayra ni kemain lah putih bulu mata melentik comel dah macam anak mat salleh. Tak heranlah sebab mak ayah nya sama cantik sama kacak.


: : Budak yang tak tau kayuh basikal. Sian ia : :

Lepas tu gi makan kat Kampung Baru.

Esok kita jalan lagi..