Aku Siapa Engkau Siapa

dear R,
jika berani sila mulakan konfrontasi
tetapi bersedialah untuk serangan bertubi tubi
kerna kami berani mati
dan kami berjanji
perjuangkan misi sehingga ke akhir nanti
bukannya mudah untuk menjadi idola
bukannya mudah untuk berada di tangga pertama
namun ku percaya penyokong tetap setia
empayar tak tercabar kini dan selamanya
(aku siapa kau siapa:elite)
yours truly,
mya : tini : rye : ati : ira
P/S : ada sesiapa lagi nak tampil memberi keterangan. dialu-alukan.
dan masa tu baru korang tau siapa R sebenarnya!
dan macam rye tulis kat entry dia, kitorang bukan nak buat dia terbunuh pun.
cuma nak dia sedar apa yang dia buat selama ni salah!
kawan dengan S, kutuk si F.
kawan dengan U, kutuk si N.
sempurna sangat ke hidup kau sampai pukul keliling semua kau kutuk.
kawan-kawan yang ikhlas kawan dengan kau pun kau kutuk semua!
masalahnya apa yang kau kutuk tu tak relevan pun dengan engkau.
takde kena mengena hidup dan mati pun dengan engkau!
aku ni jangan ceritalah kan. dah berbakul bakul kot kau kutuk.
sampai ada dah sampai tahap fitnah.
fitnah weh! pasal mak aku. pasal suami aku. pasal anak aku.
kau dah kenapa ha setan?! sakit otak kah?
dah sedar diri salah, bukan kata nak mintak maaf, mengaku salah pun taknak.
then macam mana kami-kami ni nak tolerate?
dulu kemain kau keji kata aku ni moderate komen kat blog kan?
lepas tu kata aku publish komen yang puji memuji je kan?
yang kutuk kutuk aku semua aku tak publish.
habis sekarang kau? yang backing kau semua kau publish la kan.
kitorang punya komen mana kau tak publish?