See no evil, Hear no evil, Speak no evil

DSC_0560

Ada mata pandang
Ada telinga dengar
Ada mulut diam

Ada tangan garu
Ada kaki goyang

Ada otak pandai
Ada akal pakai
Ada bijak gadai

Ada mata pejam
Ada mulut kunyah

Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Buatlah..
Buatlah tak tahu
Biarkan..
Biarkan berlaku

Rela jadi tunggul
Rela jadi patung
Tunggu dilelong
Suruh angguk-angguk
Suruh geleng-geleng

Oh puji lah aku
Ampu lah aku
Senang hidupmu
Ada tangan tadah
Ada maruah campak

Smile! Klik Klik

sempena 50th anniversary celebration BNM nie, memacam ler aktiviti yang ado. salah satunya ialah mengambil gambar semua staff.
aku pun tak berapa nak sure apa sebenarnya motiff gambar ni diambil.
tapi menurut kata sumber yang dipercayai, nak letak dekat sasana nanti. apa-apa je la kan.

dah orang suruh bergambar tu, bergambar la sajorkk..
idok ler perlu banyak songeh.
lucky me, photographer di hari kejadian adalah encik z.

bersungguh-sungguh la dia suruh aku gelak, sengih.
mood ceria gembira katanya. tak formal.
aku ni kalau sengih tak elok la. takde tulang pipi yang mantop.
so maintain dengan senyum kepit cukup.

 

My Mya019

dari 1C, naik pulak ke 3C.
sebab ramai umat manusia masih di atas.
kelihatan dalam gambar, encik z sedang mengsnap JM.
betapa besarnya encik z dalam gambar.
dan betapa kecilnya JM. ngeeee….

My Mya023

bak kata kaktini, encik z ni salah seorang photographer di office aku nie ha. so kalau boleh, jangan la mempertikaikan kredebiliti beliau sebagai seorang jurugambar yer.
u know i know la eh… 😀