Blog Maya Dot Com

Surabaya

Surabaya, Indonesia : The Arrival & House of Sampoerna

Assalammualaikum! Saya update cerita Surabaya dulu lah yer. Lepas sampai KL je terus saya upload gambar taknak bertangguh. Nanti sendiri nangis nak update. Sebab pergi Surabaya ni pun 4 hari 3 malam je, 6 sampai 9 April 2017, so rasanya boleh kot saya update cepat-cepat. Tinggal termenung mikir nak update cerita Seoul dengan India je lah ni, sebabnya cerita Pattaya pun saya dah habis update. Korang sabar tau. Insya Allah akan diupdate tinggal cepat lambat je Seoul dengan India tu.…

Surabaya

Assalammualaikum semua, Insya Allah esok saya akan bertolak ke Surabaya untuk sesi cuti-cuti luar negara. Normaya dan Indonesia berpisah tiada. Sebelum korang nak kecam, kakak ostajah nak bagitau sesiap ni. Tiket Surabaya ni kakak dah beli lama tau. Kakak beli 9 Mac 2016. Dengan harga cuma RM207.84 return untuk 2 orang. Murah kan kan kan. So jangan kecam ya… Doakan saya dan Encik Z selamat pergi dan pulang ya. Terima kasih korang 😉 Saya balik hari Ahad nanti. Isnin dengan…

Page 2 of 212