Blog Maya Dot Com

Seoul

Annyeonghaseyo! Kamsahamida!

Assalammualaikum! Annyeonghaseyo! Alhamdulillah kami 3 beranak selamat sampai di KLIA2 jam 5 petang semalam. Syukur semua berjalan lancar walaupun hari sampai tu macam-macam hal jadi. Siapa friend dengan saya rasanya dah baca kot kat Facebook? Hehe. Itinerary di Korea adalah… JEJU ISLAND 15 Disember 2016 (Khamis) Ketibaan 16 Disember 2016 (Jumaat) 1. Jeju National University 1. Temple Jeju (tak tahu nama hehe) 2. Jusangjeolli Cliff 3. Cheonjeyeon Falls 4.¬†Yongmeori Coast 5.¬†Orange Farm 17 Disember 2016 (Sabtu) 1. Mysterious Road 2.…

Ke Korea Kita?

Assalammualaikum semua… Insya Allah esok saya, Encik Z dan Yaya akan ke Korea untuk siri cuti-cuti hujung tahun. Kami akan berada di sana selama 12 hari. Balik semula ke KL hari Isnin 26 Disember. Lama kan? Ada sebab kenapa lama. Nanti kita story story. Risau sebenarnya sebab rata-rata kawan-kawan semua cakap ‘sejuk Mya… sejukkk sangat sekarang ni’ Adeh. Nak buat cemana. Gatal nak pergi waktu winter kan. Nak feeling Winter Sonata katanya. Semoga kami 3 beranak sihat walafiat dan dapat…