Papai Pulau Ketam

akhirnya…. akhirnya anak-anak…
sampailah kita ke entry yang terakhir kisah semalam di pulau ketam.
perginya semalam kan.. entry berpart-part..
lambat plak tu update. heee…

korang kisah ke aku buat berpart-part nih sebenarnya.
sebab ada je aku tengok korang dok komen-komen.
ermmm… tu la kan. susah nak please semua readers yang ado.
kang aku buat gini, orang ni tak puas hati.
aku buat gitu, orang tu lak tak puas hati. haishh susah susah.


: : kat jeti. tunggu kapal sampai : :

ini kali kitorang tak naik tongkang pecah ala-ala tongkang pendatang tu.
kami naik kapal yang ala-ala kapal selam.
dari luar nampak ngeri gak. tapi bila masuk dalam adalah ok.
ada aircond dan tv lagik.

nie duduk jejauh nie. gaduh lagi kah?
mana ada gaduh lah. seat banyak kosong.
lagi piula tempat duduk cam sempit.
dengan beg lagi. tu yang kasik duduk asing.

lebih kurang setengah jam perjalanan, sampai la kami semula ke jeti kat pelabuhan klang nun.
menapak la pepelan ke stesen komuter.


: : iklan deuter. deuter, sila bayar royalti. cehh tetiba : :


: : di dalam perut komuter : :

dari pelabuhan klang ke stesen bank negara, sejam jugak la.
tapi aku tak tidur pun. layan perasaan je sensorang.

cuma dengan bayaran RM65 seorang, kami berjaya menjejakkan kaki ke pulau ketam.
bercutilah di malaysia. segala-galanya ada di malaysia!