Hadiah Hari Jadi Dari MarieFranceBodyline, WahChan & Sogo

selain hadiah dari nuffnang & TGV, aku dapat hadiah lain jugak.
memula dari marie france bodyline.
tapi takde la diaorang bagi hadiah percuma sesi menguruskan badan.
diorang bagi voucher.

lepas belek belek, aku rasa nanti kalau sempat aku nak gi buat facial la.
lagi pun ada yang dekat wangsa maju.
so dekat je la kalau nak pegi. RM50 for any facial treatment of your choice.
ok la kan?

pastu dapat dari wah chan.
pun takde la dia nak bagi aku gelang atau rantai ke, dia bagi voucher jugak.
tapi yang nie harus mak tolak mentah mentah.
mak tak minat la emas emas bagai nie.
tunggu la dah tua sikit baru beli emas (wah muda lagi ke ko normaya?)

dan yang terakhir. dari sogo.
nie pun banyaknya memang voucher. tapi RM10 jer.
dah lah tak leh transfer kat orang.
so memang kena guna sendiri.
belek belek, rasa nak buat facial jugak la kot. clarins 50% off.
ermmm…