Memang Simple Se Simple Simple

aha ramai yang mengomen kata memang simple yer kenduri sambut menantu hantu aku ni.
yer memang betul adik adik kakak kakak abang abang, memang simple se simple nya gitu.
kan aku dah kata, takde bersanding apa semua.
meja makan beradab tu pun sudahnya tak berusik.
semua pun makan kat meja biasa sebab nak beramas mesra.
actually ada orang lain gak, kawan-kawan rapat encik z.
dengan sedara mara encik z tapi koserr aku nak letak kat sini.
aku letak kawan-kawan aku sudehhh.
macam aku kata bajet menciput.
so jangan la ada yang sentap kecik hati ke apa plak yer.
dah 2 tahun pun ceritanya.
lets bygone be bygone kata orang putih.
tengok kaktin & payiet pun aku tak jemput.
ada gambar dorang dalam ni? takde kan?
*nampak nau menipunya.
ok sekarang aku sajikan gambar-gambar raw pula.
tanpa diedit.

: : makanan banyak ni je. so agak-agak sendiri la berapa orang je yang aku jemput : :

: : gegirl, nurin, yaya : :

: : gembira je jadi budak-budak kan : :
gegirl masa ni allergic ubat.
tu mata dia jadi bengkak.
mama punya lah kesian. tengok la ekspressi muka mama tu.

: : caca chicken pox. sian ia : :

: :  nak hantar blogger jutawan pulang : :
pastu ada majlis bacaan doa selamat juga.
lagi sekali, letak gambar aku sudehh.
hoi normaya, orang tengah baca doa kau tersengih-sengih kan.
biadap loooo.

: : pose angkat kaki. dalam hati nyanyi lagu sheeda : :

: : suami yang saya cinta cinta cinta cintaaaaa sangat : :

: : mama dan ernie yang ku sayam sayam : :
ok aku dah tak hutang lagi dah entry kahwin aku ek.
habis dah sudah di sini.
terima kasih pada korang yang datang, dan wish selamat pengantin baru aku dulu-dulu tu.
doakan lagi supaya aku kekal hingga ke syurga dengan encik z ya. 😉