Blog Maya Dot Com

MattaFair

Sundate

Sabtu lepas banyak perancangan. Konon nak keluar awal pagi nak gi breakfast dulu, tapi bangkit tidur pun dah jam berapa maka kensel breakfast. Beli roti dengan milo je kat 7E, pastu terus zass ke PWTC. Encik Z sebenarnya malas. Dia selagi tak selesai urusan rumah dia memang taknak fikir bercuti ni semua. Tapi saya membuat rayuan gombal sebabnya nak cari info/brochures pasal Hong Kong. Bulan 12 ni asalnya saya ada plan lain tapi ntahlah macam-macam. Nanti la kendian kendian saya…