Warisan Kak Aini

Satu lagi tempat makan yang baru saya pergi baru-baru ini ialah Warisan Kak Aini. Macam biasa, ni pun kuasa social media. Asyik naik kat newsfeed, dan tengok lokasi dekat je dengan rumah, so letslah kita cuba.

Paling terkenal dengan Laksa Sarang Telurnya. Jadi kami bertiga semua pun nak cuba menu yang sama. Cumanya saya dengan Encik Z ambil yang ada ikan kembung sekor. Yaya cuma sarang telur sahaja.

: : Juga terkenal dengan cendul pelbagai rasa : :

: : Menu masakan lain pun ada juga : :

Predict? Ok jugaklah, cuma yang kat Ipoh tu lagi sedap. Tapi mokata setiba-tiba teringin nak makan laksa telur sarang ni, boleh lah datang kat kedai Warisan Kak Aini ni.

Sebelum balik, beli cendol biasa ni satu. Ok cendol dia sedap. Korang kena cuba.

Warisan Kak Aini
Jalan 3/27a
Seksyen 1, Wangsa Maju
53300 Kuala Lumpur