SHRAMZB 2019

Assalammualaikum semua..
Selamat Hari Raya Aidilfitri 🙂

Raya tahun ni I 3 beranak beraya kat KSU #teamrayaKL.
Baju raya I dari @inhannashop . Tudung dari @tudungkekaboo .
Baju raya Yaya dari Kenanga. Baju Melayu Encik Z baju sponsor B**. Dia join perarakan Maulidur Rasul baru-baru ni, dapat lah baju melayu dan sampin. Oleh sebab baju baru, jadi I dengan Yaya pun carilah jugak warna senada. Walaupun tak senada sangat pun ehehe.

Macam biasa lah, salam-salam dan bergambar.


: : Terima kasih pada yang titipkan duit raya untuk Yaya. Semoga murah rezeki korang : :


: : Family I semua beraya kat Taiping tahun ni. Walau berjauhan, tetap sentiasa dalam ingatan : :

I nak minta maaf ya kalau sepanjang I berblogging ni ada salah silap yang buatkan korang tersinggung atau terasa hati. Kadang tu I tak bermaksud apa-apa pun, tapi mungkin ada yang tersalah faham ke apa. Maaf sangat-sangat ya. Semoga Syawal kali ni kita semua akan dapat memberi kemaafan dengan seikhlasnya.