Terima Kasih Bukit Fraser!

Hari terakhir di Bukit Fraser. Nak balik dah.
Anak anak semua bangun awal. Siap depa lepak lepak kat luar.
Macam biasalah, Encik Z yang melayan.
Eh tapi Cici takde. Dia tu kaki tidur! Susah nak kejut pagi pagi.
Eh macam sama je dengan Mommy ia hehe.

DSC_0436 : : Muka tak mandi pagi : :

DSC_0437 : : Encik Z beli glove tu untuk Yaya & Caca : :

DSC_0441 : : Yasmin & Nur Shazleen : :

DSC_0444 : : Yaya merenung kehidupan : :

DSC_0451 : : 3 beranak : :

DSC_0456 : : Opah & Maamar : :

DSC_0442 : : Ayah, orang lelaki tak molek selfie selfie ni. Begitu Ocah berkata di dalam hati : :

Bunyi bising bising kat luar, saya pun terjaga.
Maka marilah terus bangun menikmati keindahan pagi di Bukit Fraser.

DSC_0453

DSC_0458 : : Breakfast pagi tu. Sphagetti bolognaise, mushroom soup, roti telur dan teh o. Aaaaaa layan… : :

Lepas tu siap siap untuk check out lah.
Ada banyak masa kan, so takdela rushing ke hapa.

DSC_0461 : : Puas awak main tangga yer Ocah : :

DSC_0463 : : Tak letih letih awak yer : :

DSC_0464 : : OK rehat kejap : :

DSC_0465 : : sambung memanjat lagi : :

DSC_0466 : : Pengguna kereta nasional : :

DSC_0470

DSC_0471

DSC_0472 : : Anna wannabe : :

DSC_0469 : : Pintu masuk Banglo B** : :

DSCN8584

Seronok sangat bila dapat berkumpul satu family pegi jalan jalan camni kan?
Semua orang pun wajib ada perasaan ceni ah.

DSC_0473

DSC_0474

Percutian seterusnya ke mana pula kita ya?