Sungguh Baik Cina Itu

hari tu teman kaktin pegi pertama.
dia nak trade in handphone lama lalu meng up seketul blackberry.
so kasik teman.
lepas tanya kat 3 kedai, akhirnya kedai yang ke 3 menjadi idaman hati.
penjual bernama ah yong yang sangat baik budi pekerti.
lama gak menunggu segala urusan gedebak gedebuk.
berpinau punggung kematu atas kerusi tu.
tapi demi kakaktiriku nan satu ni, layannnn…
kaktin dapat macam-macam hadiah si ah yong ni bagi.
dan tak semena-mena aku pun dapat jugak oh.
seketul earphone berbentuk raket ping pong.
mampu kau ada earphone ceni?
tapi lepas tu dok pikio balik macam ke nampak kan nak ciwi dengan orang, padahal pakai tudung. heh.
lepas dapat blackberry hari tu, terjah lagi ke kedai ah yong.
mau pasang screen protector.
pastu aku beli housing, eh ke casing ek orang panggil?
apa-apa lah. tapi ni ha.. warna pink.
aku : korang malu tak kalau aku pakai housing pink ni?
dorang : malu ke benda?
aku : kot laaa maluuu dah tua bangka berpink bagai ni ha..
dorang : kalau malu, dah lama dah. bawak kereta, tinggal kau tepi jalan.
aku : #sentaphatimaknak
cantik tak blackberry sayerrr???
sila kata cantik!! (@)