Blog Maya Dot Com

Aisy

Random with Anak Anak

ok ni plak entry random sepanjang bersama anak dan anak anak saudara kat KL. pun entry tak bermanfaat (macam la entry lain selama ni bermanfaat pun), cuma sekadar untuk kenang kenangan di masa depan. pencarian barang sekolah yaya. actually saya beli barang sekolah yaya merata rata. mana yang ok, yang ada saiz saya sambar je. : : try kasut sekolah : : pencarian beg sekolah yaya & caca kat aeon wangsa maju. yaya kemain takmo dah beg tarik katanya. nak…

Nur Aisya Yang Bahagia

last week saya balik taiping. dapat la jumpa dengan anak saudara saya yang baru ni ha. tapi takde la pulak gambau berdua dengan ia. sebab kat dalam rumah, tak senonoh plak rupa paras saya, malas nak kaut tudung. bila elok saya bertudung nak gerak balik KL, anak saudara saya ni ha pulak bantai membuta. so takpelah, ambik gambau dia sorang je lah. mekasih la kat korang yang bagi suggestion nama semua tu. nama telah pun diberi. NUR AISYA. bermaksud yang…

Page 2 of 212