Blog Maya Dot Com

Saya Sudah Sampai di TLJ

pukul 12.40 tengah hari aku dah gerak dari KL. sekejapan sudah masuk highway PLUS. ok la kereta tak berapa nak banyak. sambil drive sambil nyanyi lagu raya kuat-kuat. hujan turun berselang seli. kejap lebat, kejap slow. kejap cerah. mata aku makin teruk la rasanya. kabur je bila hujan. adakah aku perlu menukar spek baru? huhu… tak sampai 3 jam aku sudah sampai depan rumah. laju jugak eh aku drive? heee.. tapi tak selaju dulu. ada sekali tu 2 jam setengah…

My Vijay

kalau hari sabtu aku naik hantoo dengan lebuhraya LEKAS, hari ahad pula adalah hari bermalas-malasan di rumah. bermalasan sambil membuat kerja office di rumah. cehh.. rajin sangat la kan. walhal terpaksa bangattt nih… rajin? tapi malas? bagaimanakah itu? aterrrr… aku kan jaga 2 orang bos. JM & CFZ. jadi di musim-musim perayaan ni, kena kerja keras sikit la diorang. kena membalas kad raya dari peminat. katanya.. memang berbaloi baloi la aku bawak balik kerja ni semua. berjaya disiapkan. kalau kat…

Awas Looo Lebuhraya LEKAS!

hari jumaat malam adil sampai lcct dari KK sana. agak meriah la kot raya tahun ni sementelaah semua pun ada. cuma kaklong sefamily je sampai TLJ raya pertama, malam. tak kisah la kan, janji balik. jumaat malam tu aku jemput adil kat kl sentral. jangan ngada nak suh aku amik kat lcct sana. pitamm aku sesat sampai ke johor kang. heee… pagi-pagi sabtu plak aku hantar adil gi puduraya. ingatkan dia mau terus pulang ke TLJ, rupa-rupanya mau berjumpa kawan…

Pulau Perhentian – Kisah Sedih :(

jumaat, lepas abih opis aku berjalan ke sogo untuk membeli jajan. berjalan bersama-sama abang buls sambil mengadu domba hal-hal yang perlu diadukan. lepas habih beli jajan, joint makan satay dengan apau dan idajelita kat restoran yang sungguh panas cuaca didalamnya. *kesat peluh* jalan kaki balik opis, mandi kat gym dan amik beg dalam myavi. ntah taktau macam mana, masa nak tutup pintu myavi, carik kunci. carik punya carik punya carik, tak jumpaaa… kelam kabut carik dengan bantuan idajelita & fina.…

Pulau Perhentian – Episod 1

esok malam aku akan bertolak ke pulau perhentian, terengganu. trip dengan persatuan kakitangan bnm. dengar kata 48 orang semuanya pegi. ramainya… cuma kurang seronok sebab ada antara geng yang pegi pulau redang tahun lepas dan hutan belum baru-baru nie tak dapat pegi. tapi sib baik idajelita, fina, ayud & rina ada. hmmm… guys pulak kekasih kiut dan kekasih rajuk tak pegi. tapi kekasih suara, kekasih perlu dan kekasih laling ada. cukup lah untuk aku bermanja-manjaan. aku tak penah sampai lagi…

Page 270 of 270« First...1020...266267268269270