9 Syawal : Adik Beradik datang beraya

9 Syawal. 23 Jun. Adik beradik datang beraya kat rumah. Tapi Adil datang lewat sikit sebab dia kerja hari Sabtu. Buntu lah nak jamu diorang makan apa. Last-last eh beli je la sudah. Dasar adik / kakak pemalas. Yer la I ni bukan pandai masak pun. Takat nak bagi suami dengan anak makan sokay lah. Nak jamu orang ni takut sikit. Tapi yang sebenarnya pemalas tahap unta padang pasir haha!

Beli sandwich kat Garsa Kitchen. Satu box saya ambik Tuna Chili. Oh mai pedas sungguh! Pijau bibir! Tapi sedap lah. Up sekali nasi 3 budak gemuk. Lepas tu singgah Pistachios beli kek dan pizza rangup. Renew membership card, dapat free kek roti osaka. Beli kek birthday jugak untuk yang sambut birthday bulan Jun. Kita lengkapkan dengan buah tembikai sebagai pencuci mulut. Kaklong whatsapp kata ia beli sup lidah. Ok cukuplah untuk hidangan hari itu.


: : Birthday Maamar hujung bulan Mei. Abang Long dan Encik Z awal bulan 6. Mawaddah pulak hujung bulan Jun. Lupa nak tulis nama ia kat kek. Ampunkan Mommy : :

: : Tak cukup korum. Opah dan Ayah Chu takde 🙁 : :


: : Beratur nak kutip duit raya. Kalau tengok video kelakar je. Aisya tak puas hati kena beratur belakang sekali. Kemain cekak cekak pinggang bengangnya : :


: : Angpau raya Seqy Beauty. Balqis percaya pulak yang gambar kartun tu ialah Encik Z hehe : :

Best la lama diorang lepak-lepak. Gegak gempita rumah Mommy walaupun budak keciknya berapa orang je pun kan. Geram dengan Mawaddah yang tak nak bersembang dengan Mommy pffttt..


: : Apa-apa kita simpan dulu duit dengan selamat, getus hati Aisya : :


: : 2 beradik yang menunggu Abah mereka datang menjemput : :


: : Dah nak balik baru la nak dekat-dekat dengan Mommy : :

Nanti kita jumpa lagi masa Aidiladha ya semua…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif  http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif  http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif  http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif  http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif  http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif  http://blogmaya.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
more...