Blog Maya Dot Com

Pattaya, Thailand : Love Art Park Part II

OK meh sambung cerita kat Love Art Park.
Sambung tengok gambar je la hehe.
Dah nama pun tempatnya berkonsep begini.
Apa lagi kau nak buat selain bergambar ye dok?


: : Laluan berbatu ni pun dah tenggelam dek rumput : :


: : Dikejar nenek biru : :


: : Saranghae! : :


: : Membaca jambatan ilmu : :


: : Kuku kaki tu bila nak potong tu sis : :


: : Kalau korang zoom buruk muka saya tu : :


: : Air bertakung. Belakang tu sebenarnya macam restoran. Tapi dah tak beroperasi dah. Tu saya kata, tak terjaga tempat ni : :


: : Ada berani buat ceni? : :


: : Sapa bawah umur sila tutup mata : :


: : Kemain LV : :


: : Sumbang mahram? : :


: : Sian sampai kena guna seruling. Eh ke serunai? : :


: : Perogol? : :


: : Hmmm k : :


: : Tunggu boyfriend datang sampai kulit jadi tan : :


: : Mengata Masy snap gambar nampak biasan jari, sekali diri sendiri pun 2 x 5. Heh : :


: : Macam geli pulak tengok yang ni : :


: : Wow sis : :


: : Ni pintu masuk. Dah habis pusing dalam baru bergambar kat belah luar : :


: : Kaunter tiket yang sunyi sepi : :

Di bawah terik mentari tu gigih nak bergambar kat sini.
Kejap senget ceni, kejap senget camtu.
Nasiblah Masy bersabar melayan. Taktau la kot dalam hati dia carut haha!
Panas gila-gila-gila-gila.
Cek weather masa ni dalam 36 darjah celcius. Fuhh..

Siapa pergi Pattaya boleh la masukkan dalam list tempat ni ya.
Pergi sekali je la, takdela nak pergi berkali kali kann..

    One thought on “Pattaya, Thailand : Love Art Park Part II