Blog Maya Dot Com

Ramadhan Part 2

Kita sambung sembang-sembang Ramadhan Part 2 pulak yer.
Seperti caption di bawah.
Pastu ketam pun macam kering dan agak berbau.
Memang terpaksa blacklist buat masa ini.
Tunggulah kot 2,3 bulan lagi luka telah terubati, baru saya order balik ke cemana ke.


: : Gambar ni je lah ada menunjukkan bukti beli Yong Tau Foo kat cafe office : :

14 Ramadhan bawak Yaya gi Bazar Ramadhan kat UTC Sentul.
Saja lah bagi dia merasa pulak suasana Bazar Ramadhan kat KL ni ha.
Lagipun terperuk je kat rumah kan.


: : Ayam goreng kunyit dan daging goreng kunyit : :


: : Kucing lif yang misteri : :


: : Saya tak puasa pun masa ni. Balik rumah terus ngapp. Teh ais tu sedap! : :


: : 15 Ramadhan. Makan tengah hari hehe : :