Blog Maya Dot Com

Surabaya

Assalammualaikum semua,

Insya Allah esok saya akan bertolak ke Surabaya untuk sesi cuti-cuti luar negara.
Normaya dan Indonesia berpisah tiada.

Sebelum korang nak kecam, kakak ostajah nak bagitau sesiap ni.
Tiket Surabaya ni kakak dah beli lama tau.
Kakak beli 9 Mac 2016. Dengan harga cuma RM207.84 return untuk 2 orang.
Murah kan kan kan. So jangan kecam ya…

Doakan saya dan Encik Z selamat pergi dan pulang ya.
Terima kasih korang 😉

Saya balik hari Ahad nanti.
Isnin dengan Selasa saya ada course.
Insya Allah 12 April kita sambung sikit lagi cerita Johor saya tu ha.
Ingatkan sempat habis sebelum pergi Surabaya ni, rupanya tak hehe.

xoxo,
Kakak Ostajah Norma’ayah

    3 thoughts on “Surabaya

    1. amy hamid

      wallaaaa…. blog berwajah baru gittew…

      selamat pergi dan balik dari bercuti ostajah 🙂