Blog Maya Dot Com

Orchird Sapphire Cafe & Boutique

Orchird Sapphire Cafe & Boutique ni letaknya di Changkat Jering.
Kalau orang Taiping tau lah kan pasar Changkat Jering tu.
Haa belakang tu je la.
Tak pasti sama ada cafe ni baru ke dah lama.
Sebab saya pun baru tau.


: : Baju dan seluar yang dijual. Harga? Kat Kenanga murah banyak kot huhu : :

Saya pakai punjabi sut beli kat India tu.
Tapi seluar ia macam mengecut la. Terus jadi singkat.
Dah la kedut seribu. Memang takleh pakai dah yang seluar tu.
Kena pakai baju tu dengan skirt/jeans je lah.

: : Ibu beranak 3 : :

: : Kami 3 beradik yang muka berbeda beda : :


: : Aisya buat perangai tak bagi Opah bergambar sama : :


: : Caca, anak saudara saya yang pertama. Tetap menjadi buah hati Mommy. Sebab tu saya selalu bawak dia ke mana mana : :


: : Huru hara nak bergambar. Boleh la ni. Ala-ala candid katanya : :

Food kat sini OK la memuaskan.
Harga pun OK jugak. So warga Taiping, kalau ada nak buat makan-makan ke apa, boleh la ke Orchird ni.
Harap cafe ni bertahan lama lah, sebab tau je la cafe-cafe ceni kan.
Kat Taiping pulak tu. Takut takleh survive.
Masa kitorang makan ni pun takde orang lain pun.

: : Singgah Starbucks sebab nak belikan hadiah birthday tumbler untuk Kak Gee : :


: : Dan belilah untuk 3 beranak jua : :

: : Nikmat duniawi : :

Lepas Maghrib gerak pulang ke KL. Takde la ambik cuti ke apa sebab Yaya memang membusy dengan program sekolah ia.
Ada rezeki jalan-jalan bulan September pulaklah nanti, insya Allah.