Blog Maya Dot Com

Jamuan Raya B**


: : Breakfast together gether di pagi 22 Julai 2016 : :


: : Teman Kak As pegi Blok C, terserempak dengan Syikin. Baju Syikin lawa ooo. Tapi sebab selfie gegar dalam lif, idok ler nampak baju nya full hehe : :


: : Terserempak dengan Kak Sri Banun dalam lif. Selfie sepam : :


: : Dengan boss kita : :


: : Azri korek hidung ke cemana tu? Khairul yang always senyum sokmo : :


: : Liyana : :


: : Kak Aida kesayangan. Kain kami sepesen sebab sama sama borong kat Medan dulu : :

Kekdahnya 22 Julai tu Open House B**.
Lalu saya pun pakai baju baru dan tudung baru hehe.
Kain baju tu beli kat Medan gak. Kan sebeban saya borong.
Shawl duck yang I love love sangat.


: : Laksa Johor & Mee Kolok Sarawak. 2 ni je sempat snap. Dedua pun sedap : :


: : Mya, Baya, KakTin : :


: : KakTin, KakLinda, Mya : :

Belah luar penuh so saya melepak kat dalam cafe je.
Sekalian dengan KakTin, KakGee, KakLin dan Ain.
Makan, borak, makan, borak dan begitulah seterusnya sampai kenyang dan semua gossip dapat dicover.

Pukul 3.30 petang camtu Azri dengan Kak Yam ajak turun ambik burger bakar.
Walaupun perut dah mengenyang dan walaupun burger bakar ni dekat je dengan rumah saya, tetap jugaklah saya turun.
Rezeki la turun dapat jumpa ex boyfriend kita.


: : Walaupun comot, awak tetap kacak di mata kita tau wak. Muahciked : :

    2 thoughts on “Jamuan Raya B**