Lombok : Terima kasih Ombak Sunset Hotel! Selamat tinggal Gili Trawangan!

Balik bilik dalam pukul 11 pagi camtu, mandi siap siap dan packing kain baju semua.


: : Terima kasih Ombak Sunset! : :


: : Di luar bilik : :


: : Menapak ler pepelan dari bilik ke lobi : :


: : Terbayang malam malam CikPon bawah pokok ni takuttt : :


: : Check out : :


: : Gong ni dibunyikan bila tetamu hotel sampai. Mengada saya bunyikan bila nak balik hihi : :


: : Sementara tunggu cidomo tiba : :


: : Agus yang setia membantu dan tunggu sehingga cidomo tiba. Bye Agus. Doakan kakak ostajah dapat beli kebun kelapa sawit ya. Kamu orang pertama kakak hubungi : :


: : Dalam cidomo : :


: :  Boleh kau tengah tengah jalan kuda ni buat hal. Dia berhenti takmo jalan. Macam mogok je gayanya. Sampai Pakcik ni terpaksa turun yiba yiba pukul kan badan dia suruh dia gerak. Bila kuda ni dah gerak saya cuak je takut Pakcik tu tak sempat lompat naik. Mau kuda ni berlari masuk laut kangg : :


: : Kamu capek ya kuda? Ka kamu lapar? : :


: : Udah sampai di jeti : :


: : Geram lah tengok. Jernih!! : :


: : Speed boat sudah menunggu : :


: : Dalam speed boat : :


: : Langit cerah. Laut membiru : :


: : Indah bukankah? : :


: : Meredah ombak rindu : :

Sampai kat jeti Teluk Kode, Bogor dah sedia menunggu.
Dia bawak kami singgah tempat yang hari tu datang untuk berfoto sebab tempoh hari tu tak sempat.



: : Menjejak Lombok : :

2 thoughts on “Lombok : Terima kasih Ombak Sunset Hotel! Selamat tinggal Gili Trawangan!

Comments are closed.