Yogyakarta : Taman Sari Dalam

DSC_0254 : : Bayaran masuk ke Taman Sari RP12,000 sorang : :

WP_20151009_09_25_54_Pro

DSC_0255

DSC_0261 : : Dinding berlumut : :

DSC_0263 : : Masuk masuk tengok nampak ni. Haaa kontang??? : :

WP_20151009_09_12_23_Pro : : Taktau la memang dah takde air ke atau tengah dibaikpulih ke apa. Baca blog Wahida dia pegi dulu ada je airnya : :

DSC_0266 : : Corat Coret tu Conteng la kan? : :

DSC_0268 : : Masuk belah dalam sikit baru la ada kolam yang berisi air haa. Katanya ni ala ala private pool Raja. Tempat ia bermandi manda dengan dayang yang disukaiĀ  : :

: : Panas dan membosan. Boleh? : :

WP_20151009_09_15_42_Pro

DSC_0273 : : Jalan keluar. 15 minit je kot kitorang dalam ni? Haha.. : :

DSC_0274 : : Panjat ada macam menara ke apa ntah ni : :

DSC_0280 : : Tak sempat kaji pun gambarajah peta kedudukan bagai ni : :

DSC_0282 : : Kesimpulan, tempat ni bosannn hahaha. Ikut korang lah nak pegi ke idok : :

One thought on “Yogyakarta : Taman Sari Dalam

Comments are closed.