Port Dickson 2015 : Part III

Depan resort B** ni ada pantai.
Tapi nak mandi macam kurang sesuai, sekadar nak lepak main pasir cecah cecah kaki boleh la.
Jalan ke arah hujung sana sikit sebab nak port bawah pokok.

IMG-20151212-WA0011


: : Abang Long tiba membawa segala peralatan mengorek pasir : :


: : Kat gigi air tu macam banyak batu batu kecik dengan cengkerang bagai. Tu yang nak mandi memang kurang sesuai : :

DSCN2046
: : Istana Pasir : :

DSCN2051
: : Maamar pula tiba memeriahkan suasana : :

DSCN2052
: : Layannn : :

DSCN2053
: : Qis sambung bermandi mandi di swimming pool. Yang lain tadi masih di pantai : :

DSCN2056
: : Dah mandi wangi wangi di malam hari : :

DSCN2057 : : Malam tu dinner ramai ramai kat luar. Lupa pulak nama restorannya. Tapi harga boleh tahan mahal. Rm326.70. Tanjat jugak la kitorang semua sebab rasanya lauk takde la banyak mana pun. Tapi dah kata makanan kan, dah makan tu, bayau je la huhu : :

2 thoughts on “Port Dickson 2015 : Part III

  1. pergi makan kat kedai yang siti nurhaliza pernah makan tu ke..apa ke namanya..ada la mesra2 mcm tu nama kedai..situ memang mahal dah 2 kali terkena…hehehe

    • errr taktau la plak kedai makan siti nurhaliza tu.
      restoran ni masuk ke belah dalam, bukan tepi jalan besar

Comments are closed.