Bonus

Rasa macam dejavu pulak.
Tahun 2014 dulu saya pegi office waktu malam semata mata nak check bonus.
Ni tahun 2015 pegi lagi sekali. Bawak Yaya & Caca.
Agaknya tahun 2016 ada rezeki ke nak buat lagi ceni?

img_0139.jpeg

img_0136.jpeg

img_0147.jpeg

Alhamdulillah bonus tahun ni walaupun ikut kiraan bulan tu macam kurang sikit, tapi tetap lah harus kita bersyukur kan..
Bonus korang cemana? Ok ke?

2 thoughts on “Bonus

  1. takde bonus. pemberian khas je nama dia. tp seluruh alam gegak gempita masuk tv, masuk berita masuk itu ini, macam kan kami dapat RM5000 sorang. Apadaaaaa…..

Comments are closed.